Košarica 0 x

Povrat, zamjena i reklamacije

Jednostrani raskid ugovora, povrat, zamjena artikala i povrat novca

Temeljem članka 72. Zakona o zaštiti potrošača potrošač ima pravo, ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor i to u roku od 14 dana od dana predaje predmeta u posjed potrošaču.   U obliku Informativnog obrasca (link: Informativni obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora -Zakon o zaštiti potrošača) o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji navode se prava i obveze Kupca, kao i prava i obveze Prodavatelja u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete preuzeti ovdje u DOC ili PDF obliku:
– Obrazac za jednostrani raskid ugovora/PDF
Izravne troškove povrata robe snosi Kupac (troškovi dostave).

Prilikom povrata robe pošiljke sa naznačenom otkupninom neće biti preuzete.
Proizvodi koje Kupac vraća moraju biti neoštećeni, nenošeni i neoprani i sa originalnim etiketama.
Korisnik/kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom:
1. Nepažljivo isprobavanje proizvoda kada veličina nije odgovarajuća, prilikom čega može doći do oštećenja materijala, pucanja štepova, pucanja zatvarača.
2. Nepažljivo isprobavanje prilikom čega na proizvodima ostaju tragovi pudera, šminke i drugih kozmetičkih proizvoda.

Kod jednostranog raskida ugovora, Kupac se može odlučiti:
-na povrat uplaćenih sredstava, u tom slučaju Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, a Prodavatelj mu nakon zaprimljene i provjerene robe, doznačuje sredstva na račun umanjena za troškove dostave ili
-na zamjenu artikla za drugi artikl ili zamjenu istog artikla za drugu veličinu. U tom slučaju Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, Prodavatelj mu nakon zaprimanja robe šalje zamijenjeni artikl ili isti artikl druge veličine i naplaćuje troškove ponovne dostave, kao i u slučaju doplate razlike u cijeni manjoj od 66,36 € (500,00 kn).
Povrat novca
U slučaju kada se Kupac odluči na povrat novca, iznos u visini prodajne cijene vraćenih proizvoda doznačit ćemo Vam na tekući račun (bez troškova dostave). Kupac treba na Obrascu za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji navesti IBAN broj i banku kod koje je otvoren tekući račun te broj telefona.

Reklamacije

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke ako je proizvod imao nedostatak u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira da li mu je to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.
Kod reklamacije zbog materijalnog nedostatka na proizvodu kupac treba popuniti pisani prigovor potrošača i poslati ga Prodavatelju u zakonskom roku.
Reklamacija će se smatrati valjanom ukoliko se pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
Reklamacije se mogu podnositi putem pisanog prigovora potrošača (obrazac za pisani prigovor potrošača dostupan je u nastavku teksta).                   
Svoje prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača možete poslati na adresu:
Trgovina Manilla
Hrašćica, Osječka 3, 42000 Varaždin
ili putem elektroničke pošte na: info@manilla.hr

Obrazac možete preuzeti ovdje: Pisani prigovor potrošača

Rješavanje potrošačkih sporova

Ovim putem Vas obavještavamo da svaki spor rješavamo mirnim putem – sporazumno, kao i o Vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.

Online rješavanje potrošačkih sporova
Od 15. veljače 2016. kupci sporove također mogu alternativno rješavati putem internetske platforme za rješavanje sporova:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

X